Z przyczyn ode mnie niezależnych, czyli braku roweru Cube SL Cross 2012 (o którym pisałam jakiś czas temu) u polskiego dyspozytora jestem poniekąd zmuszona wybrać coś innego. Wybór wśród rowerów takich jak ten akurat Cube jest niewielki - niestety. Dlatego też zdecydowałam się na rower typowo szosowy. Szosowy ale gotowy do dłuższych podróży - z mocowaniem na bagażnik - co mnie akurat bardzo cieszy.

Konkretnie jest to Jamis 2012 Ventura Sport (Black) - osprzęt może nie jest tutaj najwyższy (oparty na Shimano Sora) ale za to jest lekki i spełnia moje wymagania. Nie jestem zawodowcem, także na pewno nie jest mi potrzebna bardziej zaawansowana maszyna.



Parametry:

RAMA:
Kinesis 6061 sloping radius top tube design, SST tubing diameters, 34.9 seat tube, replaceable derailleur hanger

WIDELEC:
Aero straight blade, aluminum blades & crown with cromoly steerer

KORBA:
FSA Tempo compact double, 50/34, 170mm (48/51), 172.5 (54/56) 175mm (58/61)

PRZERZUTKA PRZEDNIA:
Shimano FD-3400 front with 34.9mm alloy clamp

PRZERZUTKA TYLNA:
Shimano Sora RD-3400

MANETKI:
Shimano ST-2300 Dual Control STI, 16-Speed

KASETA:
SRAM PG-850 8-Speed 12-26T

PIASTY:
Alex ID-19 double wall alloy rims with GSW sidewall, 28/32H, Formula alloy hubs with QR and 14g stainless steel spokes

HAMULCE:
Tektro R317 alloy dual pivot calipers with adjustable pads and Shimano ST-2300 STI brake levers

OBRĘCZE:
Alex ID-19 double wall alloy rims with GSW sidewall, 28/32H, Formula alloy hubs with QR and 14g stainless steel spokes

OPONY:
Vittoria Zaffiro, 700 x 23c

SIODEŁKO:
Jamis Road Sport with SL top and satin steel rails

WAGA (kg):
10,34 kg

One Response so far.

  1. Cześć!
    Jak spisuje się kolarka? Właśnie w grudniu kupiłem dokładnie taka samą i z niecierpliwością czekam na wiosenne testy.

    Czeka mnie jeszcze wybór: SPD czy pedały z noskami?

    Ciekaw jestem Twojej opinii o Jamis'ie.

    Pozdrawiam
    B.

Leave a Reply