Mam nadzieję, że będzie to ostatnia wypocina pod tytułem "a może jednak ten rower...".
Dziś wszystko się wyjaśniło.

W Gold Sporcie wpadł mi w oko rower obok, którego już nie raz przechodziłam i wiedząc, że będzie on na mnie lekko za duży wiedziałam, że nie jest on dla mnie. Jak się okazało niesłusznie. Fakt, jest z 1-2 cm na mnie za wysoki, ale wg Pana Tomasza jest to dozwolona granica tolerancji, także nie mam się o co martwić. Na długość na szczęście idealny i prowadzi mi się go bardzo wygodnie i lekko.

Mowa o Scott Sub 30 z rocznika 2011.

Stoją jeszcze dwa osobniki tego roweru w odosobnieniu. Może się okazać, że są to ostatnie "sztywniaki" dostępne w GS. Rowery nie posiadające amortyzatora zwyczajnie się nie sprzedają i zalegają w magazynach sklepowych - tak jak mój przyszły Sub.

  • Wymiary: XS S M L XL
  • Waga: 11.80 kg
  • Rama: SUB Alloy with EVO Dropout, 700c
  • Widelec: Scott SUB straight alloy fork 700C, V-Brake
  • Stery: Ritchey Comp Logic Zero, semi integrated
  • Przerzutka (tył): Shimano Deore RD-M592 SGS, 27 Speed
  • Przerzutka (przód): Shimano Alivio FD-M430 black
  • Manetki: Shimano Alivio SL-M430, Rapidfire plus 2
  • Klamki hamulców: Scott Comp 1.9
  • Hamulce: Scott Comp V-Brake
  • Korbowód: Shimano FC-M430-8, 48 x 36 x 26 T
  • Oś korbowodu: Shimano BB-ES 25 / 68-121mm
  • Kierownica: Scott SUB 1, Oversize 31.8mm 9° Bend, 600mm
  • Mostek: Scott Alloy, 31.6mm, 4 bolt
  • Pedały: Wellgo 127 S
  • Sztyca: Scott Alloy, 31.6mm
  • Siodło: Scott SUB SC-19
  • Piasta (Przód): Scott CO-31
  • Piasta (Tył): Shimano FH-RM 60
  • Łańcuch: KMC X.9
  • Kaseta: Shimano CS HG 30-9, 11-32 T
  • Szprychy: stainless black, 14G/2mm
  • Obręcze: Rigida DP 2000 700C, 32H, cnc
  • Opony: Continental Sport Contact 622-37C

Leave a Reply